sobota, 3 marca 2018

Exploding box dla małego solenizanta

Rzadko się ostatnio udzielam na blogu inspirując, więcej czasu spędzam teraz na rysowaniu :)
Ale udało mi się pogodzić i jedno i drugie :)
Na prośbę znajomej powstał box z ciężarówką dla małego miłośnika słodyczy i samochodów.
Mam nadzieję, że mały solenizant będzie zadowolony :)

Przy okazji powstało parę nowych wzorów do kolekcji Kraina Marzeń - zapraszam do sklepu :)


Tekturki pomalowałam farbkami akrylowymi, użyłam do tego gąbki do makijażu oraz bardzo cienkich pędzelków - idealnych do szczegółów.

Życzenia włożyłam do kieszonki umieszczonej w wieczku pudełka.







Pozdrawiam ciepło i życzę miłego weekendu :)
Twiglet

4 komentarze:

  1. Piękny boxik, a autko cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja! Cudownie wymyśliłaś to wszystko. Miłośnik słodyczy będzie boxem zachwycony. :)

    OdpowiedzUsuń