czwartek, 15 maja 2014

Konkurs na Anemone

Wkrótce w sklepie Scrapek pojawią się nowe tekturki i z tej okazji mamy konkurs:


A skąd ten pomysł?
I tu mam małe podpowiedzi dla osób, które odwiedzają mojego bloga :)

Dostałam zamówienie na kartkę z pewnej okazji, przesłałam kilka propozycji, ale żadna nie wzbudziła zainteresowania.
Oprócz ozdoby z nowych tekturek, którą zrobiłam dla siebie :)
Kompozycję umieściłam na specjalnie zrobionym pod nią pudełku z szufladką.
Mogę zostać pomocnikiem introligatora :))
Przyznam się, że wykonanie tej pracy zajęło mi ok 12 godzin.
I by podpowiedzieć jeszcze bardziej, ten zestaw papierów został wybrany celowo.

Zapraszam do udziału w konkursie i życzę powodzenia :)





2 komentarze:

  1. Przepiękne pudełko !!! Bardzo mi się podoba.
    Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    aż niemożliwe, że można zrobić takie cudo.

    OdpowiedzUsuń